The protagonist of Chlorophylla's Valentine’s Day campaign was its new release "Seja Sua Inspiração", which can be roughly translated as "Be Your Own Inspiration". Composed by two fragrances – “A Beleza de Ser Eu Mesmo” (The Beauty of Being Myself) and “Agora É que Sou Eu” (Now It's My Turn) -, the release praises the individuality in each and everyone, stimulating people to celebrate their singularities. To promote the products, we thought on a special online strategy.
 
We sent press kits to Brazilian digital influencers from all around the country. The kit consisted in personalized perfumes with a “ship” for each couple - a popular Internet joke, that combines name parts of the couple and creates a single name for them. They also received a brief explanation why they were chosen by the brand: every single one of them has its own strong personality and, together, make an original and unique couple.
 
The result was a spontaneous positive buzz around the products (and the brand) reaching thousands of people online.
 
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A protagonista da campanha de Dia dos Namorados foi a linha Seja Sua Inspiração, o lançamento da Chlorophylla para a data. Composta por duas fragrâncias – “A Beleza de Ser Eu Mesmo” e “Agora É que Sou Eu” –, a linha enaltece a individualidade de cada um, estimulando as pessoas a celebrarem suas singularidades. Para divulgar os produtos, pensamos em uma estratégia especial.
Enviamos press kits para influenciadores digitais de diversas regiões do Brasil.
O material consistia em perfumes personalizados com o “ship” – uma brincadeira popular na internet, que mistura partes dos nomes dos namorados e cria um nome próprio para eles – de cada casal. No release, explicamos o motivo deles terem sido escolhidos pela marca: cada um deles tem personalidade própria e, juntos, formam um casal original e único.
 
O resultado foi uma geração de buzz positivo a respeito da linha (e, consequentemente, da Chlorophylla) que atingiu milhares de internautas.

 
 

Cliente / Client: CHLOROPHYLLA
 
MOOZ

Direção de Criação / Creative Direction: EDUARDO ROCHA 
Criação: RHANNA ANDRADE, GUSTAVO GUSMÃO & MARCELA PRIMO
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